De docent geeft een uitleg over de webquest en laat de webquest zien aan de klas.
De klas maakt groepjes van drie en gaat achter de computer zitten.
Je bekijkt de opdracht en de bronnen.
Overleg in je groepje over welke hartafwijking jullie een brochure gaan maken, maar daar een top 3 van.
Lever je top 3 van de gekozen onderwerpen in bij de docent.
Verdeel de rollen.
De coördinator maakt een planning.
De eindredacteur maakt een globale indeling van de brochure.
Aan het eind van de les overhandigt de woordvoerder de docent een vel papier met daarop de namen van de groepsleden met de bijbehorende rol.
De docent laat je weten over welke hartafwijking jullie groep een brochure moet maken.
Bloeddrukmeter
Afbeelding van mohamed Hassan via PixabaySelecteer de informatie en plaatjes die je wilt gebruiken voor je brochure en vermeld daarbij de bronnen.
Overleg wat je wil vertellen met je presentatie. Waar gaat jullie brochure over en wat maakt jullie brochure zo goed. Probeer zo leuk en creatief mogelijk te zijn.
Let op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Twee dagen voor les 3, zorgt de woordvoerder dat de brochure digitaal en in hardcopy wordt ingeleverd bij de docent.
De docent deelt de gemaakt brochures uit aan de groepjes.
Om de beurt mag de woordvoerder uit elke groep zijn/haar brochure presenteren. Je krijgt hier maximaal 5 minuten voor.
Na elke presentatie kijkt elke groepje de folder na m.b.v. het beoordelingsformulier.